Jump to content

Strona dlaRyb.pl wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego portalu. Więcej informacji

All Activity

This stream auto-updates

1. Yesterday
  2. Ruda z Małą dzisiaj świętują [emoji898]

Wszystkiego najlepszego nasze [emoji274][emoji323][emoji322][emoji320][emoji253]
  3. Wyniki nad wodą

Widzę, że koledzy ładnie połapali. Gratulacje. Pozwolę sobie dołączyć do tego zacnego grona, ale po kolei. Pogoda nie napawała optymizmem, co mnie tylko bardziej nakręciło.Postanowiłem wyrwać się na ryby na okoliczną komercję licząc że przy takiej pogodzie będzie mniej ludzi. Niestety na miejscu okazało się że nie ma wolnych miejsc, jednak udało się wypatrzyć grupę karpiarzy którzy się pakowali po nocce. Szybki montaż zestawu i po chwili pierwsza rybka była w podbieraku. Niestety na drugiej wędce miałem problemy z zacięciem. Po kilku nieudanych próbach zmieniłem przypon. Na efekty nie trzeba było długo czekać. Po kilku rybkach na wędce zawitała większa rybka. Kilkanaście minut holu i szczęśliwe podebranie pozwoliło się cieszyć jesiotrem 130 cm ze skróconym ogonem. Ważył równo 10 kg. Rybki na dobre się rozkręciły, ale popełniłem błąd, bo zanęciłem grubo i dużo z ręki jak poszedłem na drugi brzeg by odczepić zestaw. Po tym zabiegu rybki się gdzieś ulotniły na dłuższą chwilę. Na szczęście wróciły choć już nie tak licznie. W sumie złowiłem 4 jesiotry, kilka karasi i kilkanaście karpi oraz jednego amura.
  4. Wędkarskie filmy w sieci

5. Nie wszystkie ryby zostały uwiecznione, ale kilka jest. Trzy jesiotry 130; 97 i 88 cm. Amur 66 cm , choć w trakcie pomiaru wychodziło 67,ale zdjęcie nie kłamie, więc 66 niech zostanie. Były karasie i karpie, ale zdjęć im nie robiłem.
  6. Ruda z Małą dzisiaj świętują [emoji898]

Mało mnie tutaj bo najczęściej zaglądam bez logowania, ale dzisiaj musiałam zrobić wyjątek 😉 Dziękuję Wam za pamięć i życzenia. To, że pamiętacie sprawiło mi dzisiaj dużo radości 😊 Z całego serducha dziękuję i wszystkich mocno pozdrawiam 🥳
  7. Na SiG jeden z kolegow bardzo ładnie o Nim napisał
  8. Wiecie, że to już rok minął od śmierci naszego forumowego Jurka? Jak ten czas szybko leci.
  9. Polecane sklepy wędkarskie online

Ja u nich biorę stalkę na metry do robienia przyponów.
  10. Ruda z Małą dzisiaj świętują [emoji898]

Wszystkiego najlepszego dziewczyny.
  11. Wędkowanie Semiego.

Posiedziałem wczoraj chyba do 17.00, bo wieczorem grilla zaplanowaliśmy. Co do efektów, to nie ma się czym chwalić, złowiłem kilka krąpików i kilka malutkich kleników. Dziś skacowany polazłem nad staw posiedzieć ze spławikiem. Karpika jednego złowiłem, drugi mi spadł.
  12. Shimano - kołowrotki wątek zbiorczy

Bo na sucho jest wszystko w porządku. Lekki opór i czuć napęd.
  13. Shimano - kołowrotki wątek zbiorczy

Dla czego w ogóle, zabrałeś toto ze sklepu?
  14. Pojedynek Extru Fish vs Method Mania

Kurcze. Fajnie widzieć wasze mordki. Ale @Kubik złamas jeden, mógł by się ogolić. Te wykałaczki Mu nie pasują, i ledwie go poznałem. Gratki chłopaki.
  15. Shimano - kołowrotki wątek zbiorczy

Przede wszystkim otworzyć to trza umić Kupiłem na miejscu w dobrze znajomym sklepie, który z kolei dobrze żyje z shimano. Myślę, że bez ściemy dowiem się co tam się zadziało.
  16. Wędkowanie Semiego.

No i jak tam Tomku nad Bugiem? Namierzyłeś rybki?
  17. Telewizja i abonamenty

Na Netflixa, wjechał "Ojciec Chrzestny" Idę się napawać. Biorę flaszkę.
  18. MrProper z wędką po Holandii

Coś później skrobnę, jakieś podsumowanie zasiadki Teraz trzeba się ogarnąć 🙄
  19. Buchal z wędą - ryby będą!

Po zdjęciach to nie wiem czy współczuć czy gratulować 😃😉👍🏻
  20. Shimano - kołowrotki wątek zbiorczy

Jak otworzysz stracisz gwarancję a bez otwarcia klienta to wróżenie z fusów.
  21. Ruda z Małą dzisiaj świętują [emoji898]

Zdrowia, szczęścia, miłości, radości, spełnienia marzeń
  22. Ruda z Małą dzisiaj świętują [emoji898]

Wszystkiego najlepszego. Zdrówka spełnienia marzeń. Sto lat 🌸🌷💐🌼🌺🌻
  23. Ugotowani "dla Ryb" - nasze przepisy kulinarne

Drugi na zakwasie [emoji41]
  24. Pojedynek Extru Fish vs Method Mania

No i stało się, już po. Pierwsza tura za nami. Pogoda nie za bardzo dopisywała, za to atmosfera i ryby już tak. Zmieniliśmy trochę reguły gry na początku. Dobę przed pojedynkiem od Method Manii wyszła prpozycja. Jako gospodarze zaproponowaliśmy Extru Fish wybór strony, tak aby cała drużyna łowiła wg swoje strategii, druga tura to zamiana stron. Zaczęliśmy tradycyjnie od dopingu bułeczek, czyli ulubionego przysmaku Gucia - pozdrowionka. Zbiórka o 10tej, o 12tej start. Przerwa na obiad i pierwsze ważnie o 19tej. Ryb było bardzo dużo, zanęty i pellety obu drużyn dały niesamowity wynik, co pozwoliło przekroczyć łączna wagę grubo ponad 200kg ryb. Indywidualnie wygrał jak zawsze Darek Kostrzyński, który złowił 63kg ryb. Drugi był Jarzyna ze Szczecina - równo 50kg ryb. Trzeci Dariusz Grenda ponad 35kg i czwarty "młody" Nogalski ponad 30kg ryb. Drugi pojedynek w sierpniu, wtedy to dopiero okaże się po zamianie stron jak bardzo zmaleje różnica pomiędzy drużynami. Finał będzie wymieszany i kto wie, czy nie na inne wodzie. Impreza miała charakter towarzyski, kto chciał to łowił, a kto chciał to się integrował. Dziękuję wszystkim zawodnikom za super atmosferę i wolę walki. Do zobaczenia w sierpniu na kolejnym maratonie. TABELA Z WYNIKAMI : PÓŻNIEJ 😉😉😉