Jump to content

Strona dlaRyb.pl wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego portalu. Więcej informacji

All Activity

This stream auto-updates

1. Yesterday
  2. Wyniki nad wodą

Świetne wyniki. Graty Panowie. Proszę zgłaszać wszytko co się da, choćby z tego względu, że @Kotwicma dzięki temu materiały do badań. Nienawiszcz na 7 łowiących oprócz płotek i dużych okonii nie obdarował wynikami. Czyli nasza komercja nadal jest wymagająca Rekrdowe okonie weekendu miały 39cm - 2 sztuki. Dostałem info, że w tamtym roku padł aż 45cm okoń. Aż mi się nie chce wierzyć, czekam na fotkę z potwierdzeniem....
  3. Wyniki nad wodą

Po wielu latach postanowiłem wrócić na moją wodę. Kilka dni temu zrobiłem rekonesans i przygotowałem sobie wstępnie miejsce. Niestety o ile udało mi się wyczyścić moczarkę to wata rozrasta się niemiłosiornie szybko. Do tego mocno wiejący wiatr nanosi nowe jej pokłady. Plan był taki by wrócić też do spławika. Po kilku rzutach i wyjęciu kilku mini wzdręg dałem sobie spokój. Momentami bardzo mocno wiejący wiatr nie pozwalał na łowienie spławikiem. Na szczęście wziąłem pickery i po chwili zmieniłem taktykę. Pierwszy zameldował się sumik. Nie wróżyło to dobrze. Niestety, ale ryby są w trakcie tarła i wielu brań nie było. Pięknie się tarły jak byłem kilka dni temu. Udało mi się złowić kilka wzdręg, w tym dwie wymiarowe i chyba 4 sumiki. Mimo , że wiatr powoli odpuszczał , to ja czułem że mi coraz zimniej i już miałem się zwijać , a tu branie. Po chwili moim oczom ukazał się piękny linek. To ryba dla której postanowiłem tu wrócić. W trakcie wypinania linek wypluł kawałki pelletów 6 mm którymi strzeliłem z procy. To świadczy o tym, że im to smakuje i że będzie się działo. Muszę jeszcze popracować nad miejscówką, bo przez tą watę łowić się nie da i zrobić drugą, bo jak znam życie to długo tu nie połapię.
  4. Ja wyzerowałem, ale tylko dlatego, że nie miałem miarki. Szczegóły będą w wynikach.
  5. Łowiło mi się całkiem miło. Kilka rybek padło. Szczegóły w wynikach nad wodą. Postanowiłem jednak nie włączać dzisiejszego wypadu i złowionych w jego czasie ryb, do naszej pucharowej rywalizacji. Jutro w planie ponownie rzeka Warta. O ile zechce mnie obdarzyć, spróbuję tam zdobyć jakieś punkty.
  6. Wyniki nad wodą

Mój pierwszy tegoroczny wypad na komercję. Zgodnie z zapowiedzią ruszyłem dziś do Ownic. Niestety nie dotarł Marcin @djbaloon , więc przyszło mi samemu rozpocząć polowanie na karpie. "Wywiad środowiskowy" pozwolił mi ustalić, iż wczoraj na 3 osoby padł 1 karp oraz jeden został spięty. Liczyłem na aktywność ryb w godzinach popołudniowych i w tym względzie się nie zawiodłem, choć z rana też kilka sztuk się zameldowało. Generalnie jednak aktywność nie była zbyt wielka, co tłumaczyłem sobie spadającym ciśnieniem. Pierwszy karp : Kolejne : Są i liny. Całkiem sympatyczne : Tutaj piękny karaś pospolity : Słońce przypieka, mijają godziny bez brań, a ja próbuję wyłuskać kolejne ryby. W końcu trafia się kolejny karaś, tym razem srebrzysty: Kolejny niemal bliźniaczy: Do głosu ponownie dochodzą karpie: Tu największa dzisiejsza ryba 70cm i 5,70 kg : Tu z kolei piękny pełnołuski 5,20 kg. Tu "zdrowy" japoniec - 45 cm i 1,80 kg. To mój największy karaś srebrzysty. Kończę łowiąc 4 dziś lina : Doszedłem do wniosku, że złowionych tu ryb nie będę zgłaszał do naszych zawodów. Mimo, że przyniosły mi oczywistą przyjemność, to łowienie na tym łowisku jest dla mnie elementem treningu, świetnej zabawy. Jakoś mam wewnętrzne przekonanie, że lepiej będę się czuł zgłaszając rybki z innych wód.
  7. Buchal z wędą - ryby będą!

Piątek, piąteczek, piątunio. Ryby, rybeczki, rybunie. W piątek o 06:00 meldunek na PZW z kumplem. Cel: karp, amur. U mnie przynęty 12-16mm, kolega trochę delikatniej. Posypalimy i poczekalimy. Niestety cały piątek cisza. Pojedyncze piki w nocy. W sobotę o 05:30 budzi nas przepiękny dźwięk rolki W końcu, na to czekaliśmy Po dość kulturalnej walce melduje się karpik 3,49kg Piękny i pełnołuski. To wynagradza nam długie wyczekiwanie jak i bardzo zimną noc. Później wyciągnąłem bacika i kilka glizd udało się wyjąć ale nic specjalnego delikatnie mówiąc. Cóż. Jednak jeszcze woda nie jest wygrzana, ciśnienie było głupie. Dlatego byliśmy bardzo, bardzo zadowoleni z Pana Karpia Do godziny 15:00 nic już się nie zadziało. Małżowina przywiozła nam po kebsie po zjedzeniu którego spakowaliśmy się o odjechaliśmy w siną dal. Ot i cała historyja. Jeżeli życie łaskawie nie pomiesza mi planów to za 4 dni powtórka Podoba mi się zapowiadane ciśnienie jak i temperatura. Wiatr już mniej. Ale nie o to chodzi w wędkowaniu żeby było łatwo
  8. Method Mania

Biorą Areczku, biorą.
  9. Method Mania

Arek biere, biere nie bierą Biere kurwi.....a 😁😉☺️🤭 Sorki @Grendziu nie mogłem ........... Arek pewnie ze bierą i to jakie 😃👍🏻
  10. Tubertini Concept Feeder TB 11ft opinie użytkowników

@ArekH @Biały Dzięki wielkie Dokladnie to szukam kijka na zarośnięte kanały i do wędrówek miedzy nimi, czyli długość transportowa ma znaczenie ( trójskład ) Kanaly są wąskie, Wiec i rzucać daleko nie zamierzam - od, z boku z za trzcin podrzucić koszyk czy to podajnik Na razie zaczął bym od podajnika, gdyż o klasyka mam obawy czy by mi sie nie plątał poprzez takie rzucanie ale tak naprawdę klasyk był by moim celem Najwazniejsze to to zeby kij był wygodny i dość mocny a to widziałem na kilku filmach co potrafi. Do tego design który mocno mówi mi weź mnie 😂😂😂😉 Więc tak dość mocno sie nad nim zastanawiam
  11. Tubertini Concept Feeder TB 11ft opinie użytkowników

Kije TT szczególnie modet TB to bardzo miekkie kije nadają się głównie pod methode do klasyka są za miękkie i nie można daleko rzucić. Dużą wadą są szczytówki 2,2mm i max 2oz nie pozwala dobrze naprężyć żyłki przy dalszych dystansach lub wietrze. `Przy metodzie nie ma to do końca znaczenia ale przy klasyku już tak. Reflexy są bardzo sztywne i szybkie i nadają się idelanie do dłubania drobnicy a jeżeli szykasz kija którym chce trochę dalej rzucać to Concept SEA. Ogólnie właśnie przez słaby zasięg i szczytówki przesiadłem się na Colmici i daiwy.
  12. Method Mania

A na to barachło, to w ogóle bierą?
  13. Method Mania

Taka tam sesja na zaś, te lepsze fotki są córki @Kubik
  14. Tubertini Concept Feeder TB 11ft opinie użytkowników

@MrProper Napiszę trak. Jeśli lubisz lub szukasz klusek typu Daiwa, odpuść sobie Tubertini. Jeśli lubisz wędziska progresywne i sztywniejsze, to jest bardzo dobry kierunek. Mają rozbudowaną ofertę i sensowny w europie serwis, a nie jak Daiwa i Shimano, jedynie w Niemczech. Ja nie trafiłem jeszcze na bubla w wykonaniu. Szczytówki w oryginale są dostępne do 5 dych, a nie za stówke. Szata graficzna jest zacna, a Tubertini robiony jest w większości matowy, co Mi odpowiada.
  15. Wędziska Zemex

Posprzątłem Mariuszowi wątek, tak sprawdzałem, kiedyś dość mocno się do nich przymierzałem, swego czasu byłem fanem jednego Pana na YT co je miał w ofercie, wciągałem brodacza filmy nosem, a teraz nie pamiętam jak się nazywa.
  16. Tubertini Concept Feeder TB 11ft opinie użytkowników

Serię Concept miałem w ręku jedynie na targach Mariusz.
  17. Wędziska Zemex

A co wędziska mają do ogrywania? Sprawdzałeś ile rusek sobie śpiewa w ogóle? Jak by co, Ja lubię Rosjan. Ludzi, nie wierchuszkę.
  18. Tubertini Concept Feeder TB 11ft opinie użytkowników

Mariusz generalnie oferta TT zaciekawiła mnie 3 lata temu, ciekawe kijki są, z ofertą "zapoznałem" się na targach 3 lata temu, kupiłem jeden kijek i nawet mi leżał, może bym poszedł dalej, bo mają wędki z różnej półki i coś mają w sobie, no ale na tym się zakończyło, @ArekH zamienił się ze mną i już, koniec romansu. Szkoda, że @Biały nie udziela się na tym forum, swego czasu był reprezentantem tej marki i pamiętam, że na Ługach nas kijem do dalekich rzutów ograł, przerzucił cała konkurencję, ale jaki to był kij, to nie pamiętam. Za dużo nie podpowiem, bo wiadomo, jeśli się nie ma tego czegoś w ręce i nie testuje ileś tam czasu, to trudno o opinie.
  19. Tubertini Concept Feeder TB 11ft opinie użytkowników

A znasz te kije Arek? Bo widziałem pod tą nazwą dwa różne - jeden był w niepełnym korku na uchwycie czy to od długości zależy ? się zastanawiam Nie chciał bym kupować z fotki a okaże się ze wyślą inny
  20. Wędziska Zemex

No Panie znam zawodnika vo na Zemexy nas odgrywał na każdej wodzie😋
  21. Wędziska Zemex

Zemexy, taaaaaa, i ruskie ceny też mają.
  22. Zaraz startuje na swoją starą wodę. Ryb nie przewiduję, ale licho nie śpi. Jeszce tylko kawa i do boju.
  23. Wyniki nad wodą

Pierwsze co bym zrobił, to wyłączyłbym identyfikację ryb, bo to zamęt tylko wprowadza. Wysłane z mojego M3E przy użyciu Tapatalka
  24. Wędziska Zemex

Niezniszczalne feedery to są ruskie Zemex -y
  25. Wyniki nad wodą

Generalnie to był Relax, łowiłem aby się nie nałowić, a odpocząć przy chmielu. Na klasyka padł 30cm okoń plus kilka płotek oraz coś grubego zeszło... Psiaki żarły MM, że aż miło. Tzn że dobre i zdrowe Za tydzień zaczynam łowić, już na poważnie testowałem też deeper, zamiast górek pokazywał ryby 💩💩💩 ryba się buntuje nikomu nie brała, a ja miałem za dużego lenia aby łowić w sprawdzonych miejscach na dalekim dystansie Od jutra lub środy wchodzimy na sklepy, jeszcze chwila i też będą nowości. Mam nadzieję, że to wszystko ma jakiś większy sens i będzie zaj... Funkcjonować
  26. Tubertini Concept Feeder TB 11ft opinie użytkowników

Nieznszczane to wiesz jakie są, no ale nie będę spamować dajła