Skocz do zawartości

Dobór przynęty na pstrąga


Grendziu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Jeśli chodzi o połów pstrągów to jestem totalnie zielony. Wybieramy się nad Brdę z @kleszcz i może @Zbyszek na dwudniowe łowienie na rzece, oraz imprezę z  właścicielami marki PM Fishing. Ma nas być około 20-tu. Ale oprócz dobrej zabawy chcemy połowić.

Kto podpowie jaki dobór sprzętu zabrać ze sobą. Planuję zabrać LRF do 14g, mały kręciołek. Na muchę łowić nie będziemy. Próbowałem łowić pstrągi na mini blaszki RoBo z łodzi na Czarnym, ale miałem kilka pustych uderzeń.
Nie mam doświadczenia, czekam na podpowiedzi ::beer1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka, to jest Gwda, a nie Brda, ale fakt nazwy dość podobne. Jeśli chcielibyście pojechać wczesniej to z Obornik jedzie również Wojtek Tuchołka, jeśli masz na myśli Zbyszka Łekoń...to chyba się znają, możecie się ustawić na jedno auto, Wojtek jedzie już w sobotę od rana, włąśnie dlatego, że chce połowić jeszcze w sobotę.

Co do przynęt to najważniejsza jest whiskey lub piwo i podstawy gry w bilard, ;-), reszta schodzi na dalszy plan ;-)

A tak poważnie, wszystko co do 7 cm o tej porze roku, woblerki, wahadełka ( małe ), obrotóeczki 1-2 a w skrajnych wypadkach nr 3, no i gumki. tak na prawdę ciężko wyczuć.

Byliśmy w styczniu w 3 osoby na inne rzeczce i każdy  nas łowił inaczej, jeden woblerki, drugi obrotki i ja tradycyjnie gumki...efekt, ten sam, 2 wyjęte 2 spady u każdego. jak nie brały tak nikomu, jak się ruszyłu około południa to w 40 minut po 4 ryby na kiju każdy z nas, a staliśmy łącznie na odcinku może 300 metrów.

 

 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Ta, Brda to Bydgoszcz, zawsze mi się mylą te śliczne rzeczki:icon_arrow1: @Łekoń Pasiasty rozmawiałem rano, nie może choć się czai. @Zbyszek chcę jechać, ale da znać do środy. Tak jak Wojtek chcemy atakować wcześnie rano aby połowić i potem impreza :221_see_no_evil: