Skocz do zawartości

Rodzaje pelletów do koszyczka


Grendziu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Nie nic poradzę, że gruntowcy na tą chwilę zdominowali forum, może się to kiedyś zmieni, jeśli nie to też będzie ok:beer:

Jeśli pellet to od razu kojarzy nam się method feeder dodatkowo najlepszy jest w przedziale od 2mm do 4mm przy podajniku. Ja czasami podawałem w zwykłym koszyczku na duże głębokości, ale mix był 70/30 zanęta główna/pellet.

Do method feeder stosuję się najczęściej mix 50/50 lub sam pellet. Proszę o podanie rodzajów i sposobów pelletów jakie stosujecie przy zasiadce, oraz o zdradę osobistych "killerów" zanętowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie. Ale polecić mogę. Granulaty Aller Aqua i pellety Lorenca. Dość łatwo się przygotowuje i jakieś efekty są. Mi się nie sprawdził Profess. Ale może nie potrafię go ogarnąć więc nie skreślajcie zbyt pochopnie. Mam chęć zakupić Winner firmy Master Mix.  Rozmawiałem z młodym kolegą na innym portalu. Twierdzi że poprzedni sezon stosował i poleca. Cena wydaje się zachęcająca. Jeszcze się bronię przed zachodnimi produkcjami,ale chyba na próbę zakupię coś z wyższej półki.   http://allegro.pl/winner-micro-pellet-method-feeder-2mm-duzy-leszcz-i5925786373.html  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
1 godzinę temu, ArekH napisał:

Jak na razie nie mam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie. Ale polecić mogę. Granulaty Aller Aqua i pellety Lorenca. Dość łatwo się przygotowuje i jakieś efekty są. Mi się nie sprawdził Profess. Ale może nie potrafię go ogarnąć więc nie skreślajcie zbyt pochopnie. Mam chęć zakupić Winner firmy Master Mix.  Rozmawiałem z młodym kolegą na innym portalu. Twierdzi że poprzedni sezon stosował i poleca. Cena wydaje się zachęcająca. Jeszcze się bronię przed zachodnimi produkcjami,ale chyba na próbę zakupię coś z wyższej półki.