Skocz do zawartości

Kupię laptopa (notebooka)


elvis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję zakupić komputer. Może być używany. Czytanie z telefonu jest dość męczące nie wspomnę o pisaniu.

Miałem kupić nowy, ale najprawdopodobniej w domu też mi padł i będę zmuszony kupić dzieciom. Nie znam się na tym kompletnie.

Mam w okolicy kilku handlarzy używanym sprzętem i wybrałem takie propozycje.

http://olx.pl/oferta/hp-probook-6475b-a6-4400m-2-7ghz-4gb-320gb-win-7-CID99-ID7tM57.html

http://olx.pl/oferta/notebook-dell-d-830-bogaty-zestaw-CID99-IDdJElj.html

http://olx.pl/oferta/hp-probook-6465b-a4-3310mx-2-1ghz-4gb-320gb-win-7-CID99-ID7tMoN.html

Mój budżet najlepiej jak by się zamknął w 500, bo jak wspomniałem, będę musiał kupić drugi i to chyba nowy.

Czekam też na inne propozycje najlepiej z okolicy Wołomina lub Pionek.

Help.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danielu! Ja komputerowcem nie jestem. Tu nasz Kuba pewnie by mógł pomóc, ale by musiał zejść na ziemię do zwykłych Kowalskich!:P Używka to duże ryzyko. Ja wiem co to wydatek przy rodzinie i twoim sposobie życia i budżecie. Ale może warto poszukać na Allegro? Są uczciwi sprzedawcy. Do domku pewnie coś rozbudowanego byś musiał. Ale dla siebie? Do pisania i obsługi? Zamknąłbyś się w dwóch lapkach z nawiązką, patrząc na wypasiony lap naszego Kuby! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • Administrator

Ktoś się zna?
Potrzebuję lapka lub tablet z klawiaturą do pracy. Budżet do 3500zł. Za cholerę nie śledzę nowości od kilkunastu lat. Miałem lapka z delikatnym monitorem dotykowym dwa razy pękł nie mam siły na niego..
Jeśli tablet to musi mieć klaiwaturę i najlepiej rzutnik..... Najgorsze jest to, że trzeba nowe ecele i wordy wgrać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
29 minut temu, NPC napisał:

Praca to programy biurowe czy obrobka grafiki? Jezeli to pierwsze to teraz wszystko bedzie ok.