Skocz do zawartości

Sposoby wędkarskie na siatkę PVA


Grendziu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

W sezonie 2016 planuję zacząć bawić się siateczkami PVA,  niestety nie mam doświadczenia łowiąc tą techniką.

Interesuję mnie czy i jak często używacie siatek PVA na zasiadce?

Czy wg Was jest to lepszy sposób niż inna metoda?

Jak wygląda Wasz zestaw?

Jak duże "kiełbaski robicie?

Jaki jest stosunek obrazowo brań, co od innych technik?

Co używacie do nabijania worka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do feedera nie wiem, nie stosowałem, ale na zestawy gruntowe z ciężarkiem siatka świetna sprawa, bo punktowo zanęcone przy przynęcie. używam jej niemal za każdym razem w tym sezonie .

Więcej brań, w dodatku większych ryb miał gość, który wywoził łódeczką zanętową nawet jak zamieniliśmy się miejscami .

Nie mam żadnego zdjęcia gotowego zestawu, ale są różne techniki, ja wieszam na haczyku, ale kolega owija przyponem i dopiero przebija . Jego sposób jest lepszy, jak trzeba daleko machać nie plącze się przypon z ciężarkiem

Wielkość kiełbaski mam średnicy 25mm, zaczynam od około 10 cm, jeżeli brania są częste, zmniejszam nieznacznie Tak mi podpowiadali koledzy nad wodą .

Właściciel karmi ryby śrutą, więc przygotowuję kukurydzę, susze i wkładam do siatki wraz z pelletem i pokruszonymi kulkami.

Używajcie siatki, nie worków z worków, zostają gluty na haczyku i przyponie

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Administrator

Jeśli chodzi o siatkę i robienie "kiełbasek" to jestem zielony, chcę testować ten styl w nowym sezonie, chcę zacząć od jak najmniejszych "kiełabasek" :)

Jaką firmę polecicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator

Obejrzałem przed chwilą ten film i jak dla mnie za dużo zachodu...

Zbyt długo to trwa - wolę swoje koszyczki :P


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach