Jump to content

Strona dlaRyb.pl wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego portalu. Więcej informacji

All Activity

This stream auto-updates

1. Past hour
  2. Radosny czas - 4 zjazd portalu dlaRyb

Muszę zgodzić się z Adamem. Radzio swoim wpisem niemal wyczerpał temat. Cóż można dodać? Chyba tyle, że impreza przebiegła nadzwyczaj spokojnie, bez żadnych problemów i incydentów i nawet Fifka nie dokuczała za bardzo. Było super. Pogoda dobra, aż za dobra. Ps. Tak na marginesie, to nie wszyscy w poniedziałek mieli wolne. Co niektórzy poszli na cały dzień do pracy. Tak więc twoje pretensje są nie uzasadnione. Ja do tej pory odczuwam skutki tych kilku dni na słońcu. Osłabienie organizmu spowodowało nawrót choroby i źle się czuję. Nie wiem czy dzisiaj, podobnie jak wczoraj nie pójdę po prostu spać po powrocie z pracy.
  3. Yesterday
  4. Radosny czas - 4 zjazd portalu dlaRyb

Adamie. FB, Mnie nie interesuje. I jestem tu od tego by sie czepiac. mialem wrazenie ze to tu, jako forumowicze przedewszystkim piszemy. Widac bylem w bledzie. Wybaczcie.
  5. Radosny czas - 4 zjazd portalu dlaRyb

Jak zwykle się czepiasz. Jakbyś był na fb to pewnie byś zauważył że nie tylko Radek coś wrzucił. Po jaki czort powielać to samo w tym samym wątku. A poza tym Radzio opisał w skrucie i rzetelnie praktycznie najważniejsze momenty. Zrobił to tak perfekcyjnie że bez sensu co kolwiek dodawać. Pozdrawiam.
  6. Radosny czas - 4 zjazd portalu dlaRyb

Tej, Misiek, po takim wpisie Radka, to nikt się nie chcę odważyć na relację, bo nikt koledze w piórze nie dorówna. Ale zmusiłeś mnie do lekkiego wysiłku i kilku słów od mnie https://dlaryb.pl/portal/news_2/zlot-dla-ryb-2019-szkoda-że-już-po-r224/
  7. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

Możliwe, że to będzie tak jak z odchudzaniem
  8. Na ten czas wielu z nas czeka cały rok, jest to chwila, gdzie poza wirtualną czy telefoniczną rozmową możemy się wszyscy razem spotkać. Niby gwardia ta sama, ale czasami się tak zdarza, że ktoś wypada. Największym nieobecnym tym razem był Arunio, wielka szkoda, no ale cóż z nim zrobić, jak nie chciał, tym razem naprawdę nie mógł. Za to dołączyły nowe osoby, a z "gorzowskiego klimatu" dość dzielnie i skutecznie zastąpił Arunia Zola. Podziwiam determinację osób przyjeżdżających na zlot Fundacji "dla Ryb" i to, że niektórzy z nas potrafią choćby na jedną lub dwie doby przebyć setki kilometrów, pewnie Karolek ma ich ponad tysiąc w dwie strony. A jak już dojedzie, to widać i słychać Go zewsząd. "Dzień dobry mam na imię Karol, a Ty jak się nazywasz? Mam prośbę, czy mógłbyś szybciej nalewać jak ja piję..." Pierwsi goście pojawili się nad ranem w czwartek, była chyba 3cia gdy Ostap dzwonił do mnie, że za 30minut będzie, podjeżdżam tuż za nimi, nie nadążamy się przywitać, a podjeżdża Radek z Bartkiem z Gorzowa. Chwila rozmów, uciekam do domu, mam spotkanie w Poznaniu i czym prędzej około 13tej wracam, na stanowiskach są już nowi goście z Wągrowca. Po chwili otwieram oficjalnie zlot i zachęcam do rywalizacji o Puchar "naszego" Jurka... Liczą się ryby największe z danego gatunku i suma wszystkich punktów. Kto chciał to nałowił ich sporo, kto się integrował to jego. Czas na zlocie ucieka niemiłosiernie, jest gwarno, wesoło, a przede wszystkim wędkarsko. Bynajmniej ryby w upały pobierają sporadycznie, ale jak już coś weźmie, to trafiają się nie małe. Kiedy i jak czas uciekł w czwartek nie za bardzo pamiętam, w piątek za to z rana dostaję cynk, że jednak Kotwic jedzie do nas. Robimy z Karolkiem wspólne zakupu, dziecko odstawiam do Agi do Poznania i mam wolne. Po 17tej przyjeżdża Marcel..."poświęcę się" to był sygnał, aby zebrać wesoły "autobus" i odebrać Kotwica z dworca PKP. Jechaliśmy po Niego pewnie nie krócej jako On z samego Giżycka... Co się działo po drodze niech zostanie słodką tajemnicą. Kolejne dni mijają szybko, intensywnie i podobnie. W nocy łowimy rekordowe ryby z obu stron cypla, w dzień dyskusji i zabaw nie ma końca... Wszystko było super, gdyby nie ten czas, który ucieka za szybko, o wiele za szybko. Szkoda, że z wieloma z Was zobaczę się dopiero za rok. Dziękuje, że jesteście, bo dzięki Wam SHOW MUST GO ON - Fundacja dla Ryb trwa. Autor: @Grendziu Zdjęcia: wspólne.
  9. Jutro, ruszam na zasiadkę. Zgłaszam dziś, bo Tam ciężko czasem o zasięg.
  10. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

Czytałem, że niby od jutra zaczynasz łowić. Kontroluj wpisy Darku
  11. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

Obym miał czas na łowienie....
  12. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

To 12 część moich zestawień. Przedstawia stan na 17.06 włącznie. Od ostatniego zestawienia złowiono trochę "fajnych ryb" lecz troszkę im brakowało by trafić na podium. Szczególnie ta sytuacja dotyczyła leszczy. Mimo wszystko doszło do pewnych przetasowań, a to za sprawą Zlotu forum dlaRyb Mimo, że rybki nie współpracowały zbyt dobrze ( prawdopodobnie na skutek wysokich temperatur ) złowiono kilka ładnych linów. W tym rybkę 45 cm, która skusiła się na zestaw Łukasza @Ostap. Jednak wyśrubowane rekordy sprawiają, że nie mogła się znaleźć na podium moich zestawień. Nie złowiono o dziwo żadnego karasia srebrzystego, a liczyłem na to, że tu mogą dokonać się zmiany w klasyfikacji. Mamy za to pięknego amura zgłoszonego przez Roberta - @Kubik 87 cm torpedy Tym samym zepchnął Darka - @Grendziu z tronu. Co prawda Darek wygraża się, że Zobaczymy jednak co wyjdzie z tych deklaracji. Dzięki rybom złowionym na Nienawiszczu zagościłem w dwóch klasyfikacjach, gdzie mnie dotychczas nie było. Szczupak i jesiotr sprawiły, że stanąłem na 2 stopniu podium w obu przypadkach. W doborowym towarzystwie. Aktualne tabele poniżej :
  13. Radosny czas - 4 zjazd portalu dlaRyb

Poprzedniej nocy również ciekawym holem był Karp którego złowił@Bydziu. Podczas owego holu 3 zestawy się splątały Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  14. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

Coś ze zjazdowych ryb :
  15. Radosny czas - 4 zjazd portalu dlaRyb

Oto złowiony przeze mnie Jesiotr który dał mi najwięcej radości Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  16. Radosny czas - 4 zjazd portalu dlaRyb

Dziękujemy @Tench_fan Za ten wpis ze zlotu. Jak zawsze włożyłeś serce. Właściwie jedynie dzięki Tobie i Bartkowi @Zola67 mamy jakąś promocję na szerszą skalę. Reszta imprezowiczów postanowiła zachować wrażenia dla siebie. Trochę szkoda. Pierwsze wrażenia na gorąco, najcenniejsze.
  17. Jak ktoś z Rzeszowa fajny zestaw https://www.olx.pl/oferta/daiwa-castizm-feeder-13hq-CID767-IDAljG9.html Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  18. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

Tam panuje za duża konkurencja
  19. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

Dobrze ze nie alko-liderem.
  20. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

Dzięki. To przyjmę 87 cm. Zostajesz "amurowym liderem"
  21. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

@Kubik a powiedz mi Robert ile to tam centymetrów, bo nie mogę się dopatrzyć. 86 ?
  22. Rekordowe ryby forum dlaRyb sezonu 2019

Taki szczeniak
  23. Grzes77 live

Dziś dzionek zupełnie przyzwoity Chciałem pojechać na Piotrkowice, ale tam, gdzie ja najczęściej łowiłem w tym sezonie, kilka dni temu chłopaki wyciągnęli topielca, który kilka dni wcześniej utopił się kilka kilometrów powyżej na Kępeczkach, tak więc to miejsce sobie odpuściłem, bo wędkowanie nie było by komfortowe. Wybrałem Ryczywół. Ulokowałem się na 1 główce (nigdy wcześniej tu nie wędkowałem). Wiadro (25 litrów) paszy w ratach poszłodo wody, co dało leszcza 53cm, jedną płotkę +-15cm, jednego klenka +-25cm, 3 ok 30cm certy, i około 20-25 krąpi i drobnych leszków, brania były non stop od 4:10 do około 7:00, później pojedyńcze sztuki, o 9:00 się zwinąłem. Jak łowię na spławik, to strasznie mnie to drogo wychodzi, chyba wrócę do feederów nad Wisłą. Dziś zanętę stanowiła baza 3kg Sensasa (18 zeta), 1kg Gros Gardons (15 zeta), 4 paczki gliny (24 zeta), ćwiartka pinki, pół litra konopi, pół paczki pieczywa fluo, puszka kukurydzy, bentonit, nie liczę nawet grochu, bo całość wychodzi powyżej 70 zeta. Dziś pod moimi nogami przepłynął bóbr, wcale się mnie nie bał. Przystawka fajna metoda, tylko na groch u mnie brań nie było, a wydawać sporo kasy by sobie połowić na spławik, to ja mogę nad zaporówką, bo tam jak wrzucam, to chociaż jestem pewien że wszystko nie spłynie. Przystawkę nad Wisłą pozostawię dla wątróbki, oraz filetów na sandacza. Jak mi się uda, to w środę jadę w to samo miejsce, tylko z feederami
  24. Method Mania

A ja tam w tle na tyczke