Jump to content

Strona dlaRyb.pl wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego portalu. Więcej informacji

Leaderboard

Popular Content

Showing most liked content since 02/28/2020 in all areas

1. 12 points
    A ja Wam chciałam pokazać parę fotek z ryb z innej perspektywy To akurat z wcześniejszego wypadu, pierwszego na pstrągi Uwielbiam las i widoczki i wszelkie dziwne porosty... czasem mam dylemat, czy łowić, czy robić zdjęcia a na razie to uskuteczniam #zostańwdomu więc nowych zdjęć nie będzie
  2. 11 points
    Nie wszyscy pojechali na Rybomanie. Nocka na otwartej Odrze z 7 na 8 marca 2020. Pogoda jak to w marcu wieje, leje raz mocniej raz słabiej, generalnie z nią się nie wszczelilem. Cel sprawdzić czy na Odrze na moim odcinku zaczęły w nocy zerować leszcze. Wiem wiem marzec za szybko może być bez brania ale zimy nie było temperatura w Odrze 5 stopni, więc pozostaje spróbować. Noc bez deszczu za to ze sporym wiatrem, od godziny 2 przymorrzek wszystko oszronione wyszedł księżyc, ale wiatr zmalał. Odra stan średni i powoli jeszcze się podnosiła, główki pozalewane łowienie z brzegowej burty. Nęcenie tylko z koszyka w dwóch miejscach przy warkoczu, który bardzo się zmieniał przez rosnocy stan wody i w klatce gdzie woda też dosyć mocno odbijała bo 40 gr przesuwało. Pierwszego Leszczyka zlowilem o godzinie 2 30 potem cały czas cisza, miałem jeszcze 3 brania ale nie do zacięcia, gnojaki zdjęlo z haka. Cały czas rzucałem systematycznie w to samo miejsce zestaw na klipsie 24m. Okolo 4 30 zlowilem drugiego leszczyka i to by było na tyle. Powiem szczerze, że po 2 godzinach nocnego łowienia myślałem że zejdę na zero. Pozdrawiam serdecznie wszystkich maniaków nocnych feederowych zasiadek życząc udanych połowów. Myślę że warto już próbować.
  3. 10 points
    Nocka z 21 na 22 marca 2020. Tym razem z moim kompanem Markiem za cel wybraliśmy otwarta Odrę w Cigacicach. Celem były nocne leszcze i z rana klenie. Pogoda sami wiecie jaka była w nocy siarczysty mróz raz mrozny wiatr temperatury oscylowaly w nocy minus 2 odczuwalna minus 7, rano plus jeden, ale bardzo mocny mrozny wiatr odczuwalna minus 9 takie wskazania były na pogodynce faktycznie rano przez ten wiatr było bardziej zimno niż w nocy. Temperatura wody na stronie pokazywała 9 stopni faktycznie miała 7 stopni sprawdziłem termometrem. Pierwsze co zrobiliśmy po przyjedzie na miejscówkę to nazbieraliśmy drzewa i śmieci pozostawionych przez innych Pseudo wędkarzy. Do wieczora wiało i nic nie chciało brać dopiero jak wiatr ustal to pierwsze ryby które zaczęły brać to płotki. Nastała noc necenie ubogie 6 kulek i brania bardzo chimeryczne, dotknie i zostawi, dotknie i zostawi wcinanie w tempo bardzo trudne w przeciwnym razie robaki wyssane . Krąpię i leszczyki brały całą noc z przerwami najlepiej reagowały na białe i kolorowe robaki, na dendrobene i kukurydzę zero brań.. Rano pierwsza zlowilem certe potem jelca dwie uklejki i cisza. Tak więc marzec pokazuje, że ryba w różnych miejscach różnie reaguje na Odrze dodatkowo czynnikiem decydującym jest pogoda i temperatura wody. Mam nadzieje ze jeszcze tydzień może dwa i rusza się większe leszcze na Odrze. Pozdrawiam wszystkich maniaków nocnych feederowych zasiadek życząc udanych połowów.
  4. 10 points
    Lubicie? A kij To Dajła hehe
  5. 10 points
    Zasiedzenie przełamane. Sezon AD 2020 uważam za otwarty. Powrót co prawda na tarczy (0 brań) ale pogoda dopisała, jedynie dupsko w czasie składania mi zmokło. Woda podwyższona, niesie dużo śmiecia. Trzymanie zestawu w wodzie dłużej niż 5 min. mijało się z celem, bo i tak przynęta pokrywała się odpadami.
  6. 9 points
    ja też zamiast Rybomanii wybrałam ryby... i do tego zrobiłam sobie prezent na dzień kobiet A dziś z okazji Dnia Mężczyzny to życzę Wam po prostu świętego spokoju na rybach
  7. 8 points
    Mega rybka, branie potężne i pewne. Kij wygięty po dolnik. Dobrze, że przekonałem się do grubych przyponów. Piękna walka i rybka na brzegu. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. 8 points
    Szybki feeder na małej zaporówce:
  9. 8 points
    Mój pierwszy vlog. Nie bardzo było się czym chwalić (o czym pisałem podczas łowienia w swoim temacie), bo były małe ryby i dużo pustych brań, no ale taka jest rzeczywistość i takie łowienie też trzeba pokazywać. Z chęcią poczytam Waszych opinii, czy tego typu filmiki mają sens i co zmienić, tylko tak szczerze koledzy
  10. 8 points
    Jest pierwszy pstrąg tego sezonu, 40 z lekkim plusem. Rzeka Kwisa.
  11. 8 points
    Wczoraj w końcu udało mi się odwiedzić wodę Była to moja inauguracja obecnego sezonu. Długo zastanawiałem się nad wyborem metody i w końcu padło na bata. Łowiłem blisko trzcin, myślałem że w zanętę wejdzie coś większego, a niestety skończyło się na zabawie z małymi rybkami... Do tego usiadłem 'pod słońce' i się wnerwiałem... oczywiście czapki z daszkiem zapomniałem i miałem co miałem Zanęta to czarna płoć MVDE plus glina, garść pinki i kukurydzy. Ryba reagowała na pinkę i ochotkę, omijała z daleka grubego białego i kukurydzę. Na marginesie dodam, że miejsce dość fajne, nawet na samotną nockę (chyba w tym roku tak zrobię)
  12. 8 points
    Skończyłem przed 11 Efekt - kilka małych leszczyków jak ten pierwszy w tym sezonie i kilkanaście mikro płotek. Ochotka była wysysana, jak również pinka, ale to na 3 pinki najwięcej brań. Połowicznie spełniłem dziś swoje założenia, bo zachęciłem do brań płotki, szkota tylko, że takie malutkie. Może wrzucę film z tego wędkowania jak mi się uda zamontować wszystko do kupy. Ważne, że sezon otwarty, chwilą nad wodą bezcenna
  13. 8 points
    Pierwsza Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  14. 8 points
    Masę roboty zrobione, dzięki Panowie, w grupie siła💪💪💪💪💪
  15. 8 points
    Startujemy.
  16. 8 points
    I kolejny etap pracy.
  17. 7 points
    Drugi, pierwsza pięćdziesiątka [emoji3526] Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  18. 7 points
    W końcu. Udało się. Zapraszamy oficjalnie. Dla wszystkich przyjaciół forum (min. 50 wpisów) Mamy mała niespodziankę. Rabat 15% do wszystkich nieprzecenionych produktów. Mam nadzieję, że będzie to fajna przygoda mimo wszystko 💪💪💪 http://methodmania.com/
  19. 7 points
    Stawiam koledze domek na narzędzia Było by łatwiej jak zamówił by odpowiedni materiał 😄 A nie na oko i wszystko za krótkie 1🤔
  20. 7 points
    Dziś o 10 prażyłem w domu ziarna, m. in. kozieradkę. Nie miałem pojęcia, że szklanka 400ml kozieradkę po uprażeniu będzie tak intensywnie pachnieć. Zapach przypomina trochę przyprawę maggi, mi nie przeszkadza, ale moja maruda właśnie wróciła do domu i jej strasznie ten zapach przeszkadza. Mimo dłużego wietrzenia zapach w domu jest nadal intensywny, a ja mam "ciche dni" Od teraz wiem, że muszę robić takie rzeczy tylko w warsztacie
  21. 7 points
    Ja całe życie motorkiem jeżdżę. Jak się nie boisz chińczyków i nie masz dwóch lewych rąk żeby się pogrzebać czasami to polecam Rometa ADV, można używkę w dobrej kasie kupić. A jak masz do wydania 5koła + to HONDA XR. Wypróbowane motorki. Rometa posiadam ja, a XR-kę braciak. Teraz kupując dołożył bym tysiaka i kupił Hondę, chociaż na Romka też nie narzekam, ale kultura pracy i jakość wykonania nie do porównania.
  22. 7 points
    Marnie dziś skubią. Poszedłem po całości i przesadziłem z zanętą chyba. Ryby biorą bardzo chimerycznie. Na 9 brań tylko 3 ryby na brzegu. Pierwsza ryba sezonu na focie
  23. 7 points
    Składniki, z których będę korzystał przy wyrobie własnych zanęt. Zabawy na ten sezon będzie od groma. Mam już kilka faworytów, jednym z nich jest ten wytłok gorzelniany, kilogram w reklamówce, a w warsztacie wali "epidemią" jak cholera
  24. 7 points
    Pomimo ciągłych wahań ciśnienia i silnych podmuchów wiatru wyskoczyłem nad Odrę. Wczoraj wieczorem poniżej Wrocławia, a dzisiaj przed południem powyżej. Łowiłem na ten sam towar, jedna wędką w klatce druga na pograniczu nurtu. Wieczorem nie miałem ani jednego branai, za to dzisiaj się odkułem. Cztery brania. Dwie ryby wylądowały w zaczepie, a dwie wyciągnąłem. Leszczyk i płotka. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  25. 6 points
    Giń wirusie! Bo się duszę! Wypier***aj! Łowić muszę! Będziesz fikać, To uduszę, Albo pisiknę, Spirytusem
  26. 6 points
    Sprawdza się można zacząć produkcję na sprzedaż 😄
  27. 6 points
    Nie zgodzę się, a co tam Natura byłaby o wiele szczęśliwsza, gdyby człowiek TYLKO znał u miar w korzystaniu z jej dóbr i nie tworzył zbędnych bytów, żeby tylko zaspokoić swą konsumpcyjną próżność. Nagle okazałoby się, że wystarczy jedno auto, a nie trzy, 4 pary butów (luksus!), a nie 15 lub 4 wędki, a nie 34 itd. Zbieramy rzeczy, syfimy, bo wolno w imię podatków, szwendamy się po świecie bez sensu, bez celu, zaśmiecamy sobie nawzajem umysły. Co lepsi biegają codziennie po 10 km w cukierkowych gatkach, a nie chce im się ruszyć d..., żeby odkurzyć, więc kupują samoodkurzające odkurzacze. Kończę, bo z kłusa przechodzę w galop.
  28. 6 points
    Kleniowy odcinek kanału. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  29. 6 points
    A ja dzisiaj złowiłem kilkadziesiąt płotek i jedną ładną krasnopiórkę. Koledzy łowili pojedyncze karpiki zarybieniowe. Piękna pogoda, ale co mnie wywiało to szok.
  30. 6 points
    Większość brań to leszczyki ok 35cm. Teraz na białe mała torpeda. Jeszcze wpłynął pod gałąź pod brzegiem. Całe szczęście był już zmęczony. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  31. 6 points
    Druga rybka. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  32. 6 points
  33. 6 points
    Wczoraj, w mojej firmie zapadła decyzja, że wprowadza się zakaz wsiadania przednimi drzwiami i odcina się do użytku przednie fotele dla pasażerów. Na drzwiach jest info, a przód wozu odgrodzony taśmą. Nie wiem czy mi to coś w razie czego pomoże, ale to zawsze jakieś działanie.
  34. 6 points
    W półmroku mojej kuchni spijam kawę. Budzik miałem nastawiony na 5:00, a zwlokłem się z wyra o 4:30. QRŁA zaczęło się, znowu będę się nie wysypiał, tylko ganiał nad te wody jak głupi, no trudno... ryby nadchodzę
  35. 6 points
    Pierwszy dzień za nami. Sporym zaskoczeniem była mała ilość zwiedzających. Mnie to oczywiście cieszy, bo im luźniej tym lepiej . Więcej czasu można spędzić na pogawędkach. Wystawców też jakby mniej niż zwykle. Więcej było za to łodzi. Generalnie jestem zadowolony. Ps. Jeszce nic nie kupiłem.
  36. 6 points
    Tym razem dla samego siebie zrobiłem wyliczankę czy mi się opłaca robić własne zanęty. Wychodzi na to, że tak. Nie należy brać moich wyliczeń jako wyroczni, bo mogą trochę odbiegać o faktycznych zarobków i wydatków firm. Do prywatnego łowienia będę w tym sezonie "cudował" po swojemu, na zawodach tylko mieszanki sprawdzone np. MM, Sensas, czy Sonu
  37. 6 points
    Wczoraj przed południem zamówiłem z Jokers24 robaki, dziś po niespełna 24h odebrałem. Paczka zawierała 7 litrów pinki, 2kg joka i 0,5 kg hakówki. Wszystko za 310 PLN, we wtorek zaczynam sezon
  38. 6 points
    Dziś przyjechała daiwa castizm 25qd Zacna maszynka od e-amura będzie pod Aventusa 14tke
  39. 6 points
  40. 6 points
    Wczoraj też w końcu ropocząłem sezon. Rano pojechałem opłacić kartę a około 10.00 pojechaliśmy z bratankiem nad nadbużańskie jeziorko. Myślałem że nikogo nie będzie, a o dziwo ze trzy auta stały i kilka osób kija moczyło. Udało nam się usiedzieć prawie godzinę. Wiatr z południa walił prosto w twarz, do tego duża fala więc nie liczyliśmy na jakieś efekty i kiedy wiatrycho jeszcze bardziej się rozszalało, to daliśmy dyla do domu. Brat pojechał nad Bug, złowił dwa małe klenie i dwie płotki.
  41. 6 points
    I ja dzisiaj spędziłem dzień bardzo sympatycznie i miło w doborowym towarzystwie. Było wesoło mimo początkowo kiepskiej pogody. Rybki dzisiaj nie były chętne do współpracy, ale kilka fajnych prehistorycznych stworzeń udało się wyjąć. Był kolejny test koszyczków oraz nowości McKarp. Oba testy wypadły pozytywnie.@cygan786 , dziękuję za miło spędzony czas i do zobaczenia.
  42. 6 points
    Nowe PB płoci 41cm. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  43. 6 points
    U mnie same dinusie. Czeci
  44. 6 points
  45. 5 points
    Ty to jesteś jakiś wizjoner, jadnowidz, może nazywasz się Jackowski i tylko do zdjęć a forum zarost zapuszczasz ? Tak jest w trakcie materiał z Wisły, miała to być niespodzianka, no ale jak już poruszyłeś temat, to się wygadam. Ponieważ na zaporówce biorą "glajdy", na starorzeczach zblankowałem, to postanowiłem wiosnę spędzić z Vistulą, no chyba, że zaczną się zawody, to wrócę do feedera i wód stojących
  46. 5 points
    Kleniki i płotka. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  47. 5 points
    Hm... Myślałem, że będą ciche dni, bo w chacie czuć mocno kozieradkę, jednak wczoraj ten zapach podziałał na moje szczęście jak afrodyzjak No i weź tu bądź mądry, czy uprażyć następnym razem, czy mieć spokój wieczorem
  48. 5 points
    Na tym odcinku płoci bym się nie spodziewał. Woda płynie szybko, a na dnie karmienie i głaz. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  49. 5 points
    Również ja odebrałem wczoraj kolejną przesyłkę z Drapieżnika. Tym razem pokrowiec Matrixa (wezmę jeszcze jeden w wersji 195cm), kolejny kołowrotek Okumy (ten do spoda), pletki, żyłki i haki, wszystko po upustach wyniosło równo 1 000 PLN Jeszcze 5 zakupów i sezon zawodów otwieram, w tym tygodniu 3 zakupy, po niedzieli jeszcze jedną chyba wędkę Matrixa wezmę, ale to jak mi się spodoba ten model po wtorkowych testach, bo właśnie we wtorek sezon zaczynam
  50. 5 points
    Ojczulek w weekend narzekał że mu się przypony stalowe pokończyły, a maj tuż tuż. Trzeba było staruszka podratować żeby tej rolniczej, głodowej emerytury nie musiał nadwyrężać. Ukręciłem mu 25 sztuk.