Jump to content

Strona dlaRyb.pl wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego portalu. Więcej informacji

Leaderboard

Popular Content

Showing most liked content since 12/23/2019 in all areas

1. 12 points
    Z wielką radością oznajmiam pojawienie się na świecie mojej córci Hani. Hania przyszła na świat dziś o godz 9:30. Obie z mamą czują się świetnie.
  2. 10 points
    Skoro nie ma zimy to feederem dalej łowimy. Po udanej inauguracji roku przed tygodniem, udałem się dla odmiany nad zalew w Siczkach. Na miejscu spotkałem starych dobrych znajomych z Kozienic. Po krótkiej rozmowie miałem już wstępny plan i sporo informacji o stanowiskach ryb. Zająłem pierwsze wolne miejsce, a trzeba przyznać że było sporo osób. Szybki montaż stanowiska i po kilkunastu minutach pierwszy zestaw poleciał daleko do wody(54m) Po chwili drugi- picker na około 30m. Zanęta to głównie ziemia z jokersem i odrobiną zanęty. Po kilku minutach zameldował się pierwszy jazgarz. Nie wróżyło to dobrze. Po chwili kolejny i tak w koło. Jako przerywnik od jazgarzy trafiały się płotki. Brak czystej zanęty ograniczał możliwości i przyszło się "męczyć" z jazgarzami. Grzechem było by narzekać biorąc pod uwagę porę roku. Koledzy z boku podobnie jak łowili drobnicę, z tym że u nich było troszkę głębiej i wchodziły im też leszczyki. W sumie złowiłem kilkadziesiąt jazgarzy(30-35) kilkanaście płotek i jednego leszczyka. Między czasie miałem kontrolę lokalnej grupy SSR. Spotkanie przebiegło bardzo sympatycznie i miło było pogadać. Korzystając z okazji pozdrawiam chłopaków i do zobaczenia nad wodą, oby jak najczęściej. Dzięki Panowie [emoji482]
  3. 10 points
    Gratki dla tych co byli nad wodą: [mention=876]Tench_fan[/mention] odłóż spining i zajmij się czymś pożyteczniejszym [emoji6] [mention=17]Artur[/mention] jak zawsze klasa [mention=797]Sołtys stan[/mention] gdzie karpie na wigilie, bo ocet ości w tych płotkach do wigilii nie rozpuści [emoji3] [mention=30]ArekH[/mention] musisz pójść na lekcje do [mention=2]Grendziu[/mention] on to łowi, oczywiście jak nie wieje od wschodu, ciśnienie nie skacze i nie ma pełni [emoji14] [mention=910]Hotpoint[/mention] zrób [mention=2]Grendziu[/mention] prezent pod choinkę i zabierz biedaczka na naukę rzucania zestawem dalej niż 10m. Bo jemu ciągle się plonczo żyłki i nie ryby nie bioro [mention=42]cygan786[/mention] przyjeżdżaj domnie z [mention=4]elvis[/mention] bo u Was Panie nie ma ryb [emoji33] Wczoraj zaliczyłem przedostatni wypad w tym roku. Łowiłem od 5:30 do ok. 10. Poranek ciepły i prawie bezwietrzny. Jeden zestaw na ok. 18m, drugi ok. 40m. W oby koszykach mieszanka zanęt Wonder Black z Wonder Bronze z ziemią okraszone konopiom i jokiem. Pierwsza rybka melduje się po kilkunastu minutach, co było dobrym prognostykiem. W tym momencie przyszedł kolega, który łowił moim towarem ale jedną wędką bez użycia klipa. Pomimo rozrzutu miał kilka brań i wyciągnął leszczyka ok. 35cm. Po wędkowaniu stwierdził, że jednak zacznie używać klipsa. Mi udało złowić się pięć płoci, jednego leszczyka, jednego krąpia, trzy byczki oraz pierwszego w życiu sandaczyka 30cm [emoji4]. Miałem też fajny odjazd ale zapomniałem odklipować pletke, tak byłe zauroczony pracą hamulca [emoji852]. Szkoda mi tak głupio straconych ryb. Wypad udany, pewnie gdybym łowił do zmroku wynik był by dużo lepszy.
  4. 8 points
    Ja na zero. Ale bardzo miło się siedziało. Nie mogę doczekać się wiosny. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. 8 points
    Witam wszystkie piękne panie, eleganckich panów.... i Ciebie @Grendziu również Dziś z kolegą rozpoczęliśmy sezon wędkarski od wypadu na Inę. Cel troć. Nad wodą byliśmy o godzinie 8, łowiliśmy ( on: mucha i spin, ja: spin ) do godziny 15 nie zaliczając brania. Jednak nie ma co się tym przejmować ponieważ jest to ryba dla sadomasochistów lubiących łowić rybę czasem nawet raz na kilka lat. 💩 Przez te kilka godzin nad wodą spotkaliśmy około 12 wędkarzy, którzy złowili napewno trocie: - 59 cm ryba wypuszczona - 72 cm ryba wypuszczona na głęboki olej Był też meldunek o 74 cm wypuszczonej, ale ryby nie widziałem, więc nie mogę potwierdzić na 100%. Z racji tego, ze mamy tu kolegów o zacięciu poetyckim niech stracę i podsumuję nasz wyjazd słowami: "Było morze, szumiał las... Były dupy ale z nas." Dziękuję
  6. 7 points
    Kolejny wypad również nad Odrę, ale tym razem w miejscu rozgrywania przyszło tygodniowych zawodów charytatywnych. Łowienie zacząłem ok 5:20. Dwie linie 40 oraz 20 metr. Na dalszej sama ziemia z jokiem i kilka martwych pinek. Na 20m poszła mieszanka gliny i zanęty z jokiem oraz konopią. Wpadły dwie płocie oraz kleń 30cm. Jedno branie niewykorzystane bo odpisywałem koledze na wiadomość. Wszystkie ryby złowione do 7:30. Łowić skończyłem o 10. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. 7 points
    Pierwsza 40cm [emoji16] Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. 7 points
  9. 7 points
    Dobrnąłem do końca.
  10. 7 points
    Nadszedł koniec roku, tak więc czas na podsumowanie. Końcowa tabela tej minizabawy wygląda następująco:
  11. 7 points
  12. 7 points
    Dzisiaj po wielu dniach wybrałem się wreszcie na ryby. Padło na lokalny zbiornik zaporowy i klasyka. Udało mi się złowić około tuzin plotek, w tym dwie na prawdę fajne jak na ten zbiornik oraz 4 leszcze. Brania leszczy mega delikatne. Jutro spróbuję ponownie tylko z plecionką zamiast żyłki.
  13. 7 points
    dla Was i waszych rodzin
  14. 6 points
    Z weekendu - łowisko specjalne Ludźmierz pod Nowym Targiem Lód ok 15cm, piękne widoki na ośnieżone Tatry i rybki też dopisały Główne skrzypce grały błystki podlodowe RoBo ale pięknie połowiliśmy też na żuczki Ogólnie bardzo polecamy górskie klimaty jeśli ktoś chce w tym sezonie połowić w Polsce z lodu. Dobrze rokuje też Czorsztyn nad który robimy wyprawę za 2 tygodnie. https://mormyszka.com
  15. 6 points
    Takie info, bo jedną warstwę nałożyłem Po takiej operacji nawinąłem plećkę dość mocno ją ściskając przed układaniem się na szpulce ("symulacja" mokrej - lepiej układającej się plećki) Wyszło mi 34 odległości po 5m czyli około 170m. Miałem nawinięte z lekkim naddatkiem także myślę że po takim zabiegu 150m plećki 0.08mm. W moim wypadku spokojnie starczy plus strzałówka oczywiście W sumie nawet nie trzeba super glue/kropelki żeby końce złączyć. Klej jest na tyle mocny że fajnie trzyma aczkolwiek daje się jeszcze modyfikować ustawieniem Trzeba będzie za stówke zamówić tej korkogumy i opierdzielić wszystkie szpulki To jest ta pozycja jakby ktoś pytał https://korkowy.pl/taama-korkowo-gumowa-1.6mmx50mmx3.5m-testowa.html
  16. 6 points
    Ciężki sezon się szykuje. Wrzucam regulamin naszej ligi feederowej w okręgu radomskim przy klubie federowym @Grzes77,@cygan786,@PawelL.... Radomski Klub Feederowy zaprasza na cykl zawodów Radomskiej Ligi Feederowej 2020. Zawody składać się będą z 6 tur w tym trzech obowiązkowych z których zostanie wyłonionych 30 finalistów w kategorii indywidualnej oraz z 4 tur w tym trzech obowiązkowych z których zostanie wyłonionych 15 dwuosobowych drużyn przechodzących do finału. Regulamin: W eliminacjach prawo startu ma każdy zawodnik posiadający ważne zezwolenie na wędkowanie (na dzień zawodów) na wodzie przynależnej do danego okręgu na której rozgrywane są zawody. Każdy zawodnik ma prawo startu we wszystkich zawodach ~ turach eliminacyjnych. O wejściu do finału decydują uzyskane punkty sektorowe z trzech najlepszych tur eliminacyjnych. W finale mogą startować tylko członkowie Radomskiego Klubu Feederowego. Zawodnicy biorący udział tylko w jednej lub dwóch turach nie będą klasyfikowani. Sektory w rundzie kwalifikacyjnej będą liczyć maksymalnie 12 osób. Sektory w rundzie finałowej będą liczyć maksymalnie 10 osób. Wszystkie rundy kwalifikacyjne i finałowe odbywać się będą zgodnie z zasadami PZW. Każdy zawodnik musi być wyposażony w min. (3,5m) siatkę do przechowywania ryb. Przestrzegamy również o nieprzekraczaniu limitu zanęt i przynęt. Wpisowe zostanie w całości przeznaczone na organizację i nagrody całego cyklu Radomskiej Ligi Feederowej 2020. Po każdej turze eliminacyjnej będą nagradzane pierwsze oraz drugie miejsca sektorowe (40% wpisowego). Dla każdego zawodnika w eliminacjach przewidziany jest obiad. Przewidziane są nagrody za wygranie eliminacji I,II,III miejsce ( wynik z pięciu tur). Zawodnicy biorący udział we wszystkich eliminacjach biorą udział w losowaniu nagrody. Pozostała część wpisowego z każdej eliminacji zostanie przeznaczona na rundę finałową. Wpisowe na rok 2020: I. Eliminacje – 100zł II. Finał – 100zł Wpisowe za finał pobierane będzie w pierwszym dniu zawodów. O zwycięstwie w Radomskiej Lidze Feederowej decydować będą punkty zdobyte w rundzie finałowej. Pula nagród finałowych uzależniona będzie od ilości startujących zawodników w eliminacjach i finale. Terminarz kwalifikacyjny : I. Kategoria indywidualna: 29.03 – Jastrząb 18.04 – Jagodno 16.05 - Brudnów ( Betony) 6.06 – Jagodno 7.06 – Jagodno 29.08 – Chotcza II. Kategoria Drużynowa: 26-27.06 – Brudnów (Betony) 11-12.07 – Jagodno 25-26.07 – Brudnów (Betony) 08-09.08 – Jagodno Finały: Finał Drużynowy 22-23.08 (Jagodno) Finał Indywidualny 05-06.09 (Jagodno)
  17. 6 points
    A, propos łowienia kleni zimą Może komuś się przyda jak ja to robię 😀 https://www.wydawnictwoaspromedia.com/swiat-karpia/45/9/zimowy-feeder-rzeczny
  18. 6 points
  19. 6 points
    No to leci kolejny Semper. Jesteśmy w trakcie jazdy z okolic Łomży 😂😂😂
  20. 6 points
  21. 6 points
    Uwaga 1. Konkurs jest skierowany tylko i wyłącznie do zarejestrowanych forumowiczów. 2.Trwa do końca stycznia 2020r 3. Do wygrania 3 pełne wiadra pelletu firmy STALOMAX. 4. Sponsor: http://e-amur.com/ Zasady konkursu i przyznawanie nagród. 1. Forumowicze opisują w tym wątku swoją ulubioną wyprawę w 2019, opis może być z fotkami. 2. Kto decyduję o nagrodach - po jednym z wiader: A) sklep http://e-amur.com/ B) adminstratorzy i moderatorzy forum dlaRyb.pl C) Wszyscy zarejstrowani za pomocą stworzonej ankiety. Nagrody będą trzy, dla trzech różnych USERÓW. Zaczynamy.
  22. 6 points
    A ja startuję, choćbym miał jeden raz na rybach być i jedną rybę zgłosić. A wiecie czemu? Bo umiem się bawić. A jak poczytałem trzy ostatnie strony....to się dziwię ile sztucznych problemów, jeszcze rozumiem, żeby jakaś wyśmienita nagroda była, a tu przecież chodzi tylko o zabawę i wstawianie fotek żeby forum ożyło bardziej, nic więcej, to co za różnica ile ten szczupak będzie miał cm w regulaminie, jak dla mnie to może i mieć 2 metry. Krótka piłka, jak ktoś nie chce niech się nie bawi, przecież nic na siłę.
  23. 6 points
    Żurek i piwo. K............ i jeszcze pewnie wieczorem zaliczy. A u mnie jeno boczek i babcia. Gdzie tu sprawiedliwość?
  24. 6 points
  25. 6 points
    Ja niestety w nadchodzącym roku odejdę mocno od feedera z powodu braku czasu. Pewnie coś połowię, ale symbolicznie. Jesienią skupiłem się bardziej na spinningu kleni, z jakimiś tam drobnymi wynikami. Teraz chcę od pojutrza zacząć łowić pstrągi. Miejscówki obczaiłem, sprzęt skompletowany. Z uwagi na lekkość, szybkość i ciągły ruch bardzo mi się taka forma wędkarstwa spodobała. No i czasami wystarczą dwie godzinki wolnego, by połowić. Ze spławikiem, czy feederem tyle czasu czasami poświęcałem na przygotowania, oraz rozkładanie i składanie sprzętu. Oprócz tego oczywiście lód, tu się nic nie zmienia, może tylko to, że baaardzo nieśmiało liczę na start w MP, choćby w jednej rundzie, ale to raczej marzenie ściętej głowy. No i zawody spławikowe w kole, gównie wiosną.
  26. 6 points
    Tymczasem w Teleexpresie....
  27. 6 points
    I ja dzisiaj uciekłem z domu. Niby nie wiało jak wczoraj, ale było równie zimno. Przelotki lodem zachodziły, ale dało się łowić. Już rano wiedziałem, że będzie słabo, bo mnie głowa bolała. Na miejscu się to potwierdziło. Mimo wszystko udało się złowić blisko 10 płotek. Jutro wracam do pracy, ale we wtorek planuję jeszcze raz wyskoczyć w tym roku.
  28. 6 points
    Jako, że dopiero teraz, po dwóch dniach odczytałem SMSa od @Kotwic z życzeniami, to życzeń świątecznych w rewanżu już nie złożę. Mogę jednak złożyć życzenia noworoczne A więc chciałbym, by każdy z Was w nowym roku pobił życiówkę przynajmniej na jednej rybie. By ilość okazów, które wyholujecie na swoje wędki była co najmniej tak liczna, jak kwoty, które na tę wędkę wydaliście Życzę Wam samych sukcesów w fundacji, by ilość imprez rosła tworząc najlepsze łowisko Wielkopolski (o całej Polsce napiszę za rok, cierpliwości). No i, co oczywiste, życzę super sezonu podlodowego
  29. 6 points
    Mała rozgrzewka i chlup do wody [emoji16]
  30. 6 points
    Tam po śniegu suną sanie, Moc dzieciaków czeka na nie. To Mikołaj Święty bieży, Ten zobaczy kto uwierzy. I w świątecznym jest nastroju, Mimo prac domowych znoju. Gdy choinki lampki świecą, To maluchy w oknach siedzą. Buzie wszystkich uśmiechnięte, Żadne nie jest pominięte. Są kolędy, jest rodzina, To świąteczna wszak godzina. Pierwsza gwiazdka jest na niebie, Zaświeciła też dla Ciebie. Ciepła w sercu i pogody, Niech doznają stary, młody. Mrozek szczypie, śniegiem sypie, Czy tam deszczem niebo chlipie. To nadeszła noc grudniowa, Wyczekana, wyjątkowa. Niech łaskawy będzie Święty, Hojny w dary i prezenty. Zdrowia wszystkim, najlepszego, Siego roku pomyślnego. Tego wszystkiego życzy Radek
  31. 6 points
    A ja Wam wszystkim życzę, żebyście z każdej złowionej ryby cieszyli się tak, jak z tej pierwszej złowionej w życiu. Choćby miała mieć z te 10 cm. I żebyście nie zgubili dziecięcego zachwytu życiem i wrażliwości.
  32. 6 points
    Kolejny filmik, może się przydać tym, którzy szukają fajnych piórników do klasyka
  33. 6 points
    Pierwsze zawody nocne zoraganizowane przez Lubuski Klasyczny Feeder port Cigacice z 21 na 22 grudnia Winter Hardcore Night Feeder . Widać temperatury grudniowe i opady skutecznie odstraszyly wędkarzy bo na zawody Stawilo się 5 zawodników, ale na pewno nie żałowali bo ani deszcz nie padał ani wiatr nie wiał za to rybka fajnie współpracowała trafiały się zimowe duże płocie w tym największą zlowil Adaś 980pkt. Zawody przebiegły w miłej atmosferze był grill zrobiony przez Marka i kawka która na miejscu gotowal Belmondo. Zawody trwały od 16 do 3 w nocy a o to wyniki. 1.Krzysztof Kasprzak 13500pkt stanowisko 4 2.Adam Willmann 12000pkt stanowisko 2 3.Marcin Fedorowicz 10660pkt stanowisko 1 4.Artur Kraśnicki 10430pkt stanowisko 5 5.Marek Buczko 5530pkt stanowisko 3. W sumie zlowiono ponad 52 kg 😀 Stanowiska rozłożone były od zakończenia betonow nr 1 w stronę drzew. Więcej zdjęć na Lubuski Klasyczny Feeder
  34. 5 points
    REGULAMIN - WIRTUALNE MISTRZOSTWA FUNDACJI dlaRyb.pl 2020 - wspólne relacje LIVE 1. Zabawa "WIRTUALNE MISTRZOSTWA FUNDACJI dlaRyb.pl" - wspólne relacje LIVE” ma charakter towarzyski i dotyczy wyłącznie osób zarejestrowanych na portalu dlaRyb.pl. Osoby nowe zapraszamy do rejestracji. 2. Zawody odbywają się cały rok, bez ograniczeń czasowych. W 2020 roku rozpoczynają się od dnia 04.01.2020 r. - trwają do 31.12.2020r. 3. Do połowu ryb dopuszcza się dowolną, dopuszczoną przez RAPR technikę wędkarską. 4. W klasyfikacji biorą udział wyłącznie ryby wymienione w punktacji w punkcie 5. 5. Zdjęcia powinny mieć widoczną datę połowu w postaci znaku wodnego na zdjęciu. Na zdjęciu musi być WYRAŹNIE widoczna miara i długość ryby. Zdjęcia należy wstawić do wątku "WIRTUALNE MISTRZOSTWA FUNDACJI dlaRyb.pl 2020 - wspólne relacje LIVE ” w dniu połowu. W przypadku połowów nocnych dzień połowu rozumie się jako dzień zakończenia połowu. Punktowane będą ryby wg następującego schematu: Gatunki ryb niewymienione w zestawieniu nie podlegają punktacji. Ryba po zmierzeniu od razu powinna zostać wypuszczona do wody, wspieramy tym samym akcję wypuszczamy okazy. Ponadto można zgłaszać tylko i wyłącznie ryby nie objęte terminem ochronnym zgodnym z regulaminem łowiska. Punktacji podlegają ryby wstawiane tylko w tym wątku. W wątku dopuszcza się komentowanie relacji, dopingowanie, motywowanie, wstawianie różnych zdjęć podczas relacji nad wodą. 6. Dopuszcza się wstawianie ryb z innych zawodów wędkarskich pod warunkami: - nie koliduję to z zawodami rozgrywanymi przez innego organizatora; - ryba złowiona po zmierzeniu i sfotografowaniu od razu wróciła do wody (nie zaliczamy ryb przechowywanych w siatkach wędkarskich) 7. Zwycięzcą danego miesiąca zostaje osoba, która zdobyła największą liczbę punktów w danym miesiącu. 8. Zwycięzcą cyklu „WIRTUALNE MISTRZOSTWA FUNDACJI dlaRyb.pl - wspólne relacje LIVE” w 2020 roku zostaje osoba, która zgromadzi rocznie najwięcej punktów. 9. Zabawa ma charakter towarzyski, a uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych w social media „dlaRyb.pl”. Zdjęcia mogą być wykorzystane i przetwarzane w celach promocyjnych Fundacji „dlaRyb”. 10. Tabela wyników będzie aktualizowana nie później niż do 2-go dnia miesiąca. 11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie podczas trwania imprezy. SPONSORZY:
  35. 5 points
    Dziś Cuzo V4 przeszło ostateczne próby terenowe. Uważam, że wszystkie wady zostały wyeliminowane.
  36. 5 points
    Kleń żeruje całą zimę. Na przelewie może nie, ale w dołkach za i przed główkami, można sobie posiedzieć. Trafia się drobnica i Leszczyk. Ostatnio będąc z Radkiem, wędkowaliśmy w klatce, pomimo bezrybia zaliczyłem 3 delikatne brania i to o dziwo na Groch. Robaki nie dały efektów. Zimy nie ma. Temp. jak nie raz w październiku. Ja teraz bardzo mało jeżdżę, ale poprzednie lata w domu nie przesiadywałem.
  37. 5 points
    Dojechał pierwszy Bulls Jakoś tak luźniej kręci jak ci4+ 5500 xtc. Czuć mniejsze przełożenie. Ultegra 5500 jest bardziej miękka w pracy na sucho.
  38. 5 points
    Nie wtrącaj się. Niech się biją o krąpia. Wielka bitwa krąpiowa, która zakończy się na zlocie zapasami w kisielu.
  39. 5 points
    Aga za karę mnie zabrała na obiad i jeszcze zapłaci, bo nie zabrałem portfela. Ja to mam szczęście jednak😋😋😋
  40. 5 points
    Pierwszy wypad nad wodę w tym roku i pierwszy na małą rzeczke we Wrocławiu. Szału nie ma. Jedno branie wykorzystane. Przypływają kaczki i po łowieniu. Super, że nie na zero [emoji3526]. Przydałyby się opady bo wody mało i prawie stoi. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  41. 5 points
    Mam pomocników to i chwilą czasu się znalazła na rybki. Rodzina dba bym depresji nie dostał to i na ryby pojechałem.
  42. 5 points
    Też się kiedyś zastanawiałem. Może nie na teraz, ale tak ogólnie, czy kiedyś warto. Otóż nie warto. Jak masz vana, w którym możesz dostatecznie wygodnie przytrolić na rybach, to po co Ci więcej? W kwestii wakacji, to już zupełnie bzdura. Koszty parkowania takiej przyczepy na kempingu nie są mniejsze, jak wynajęcie pokoju w hotelu, a nie musisz się przejmować przyczepą, bo to jednak problem wbrew pozorom. To taka fanaberia dla zachodnich emerytów, którzy nie mają co z kasą robić. Lepiej przepić.
  43. 5 points
    Sezon 2020 rozpoczęty.
  44. 5 points
    Testowane w zeszłą zimę, wolframowe żuczki produkcji własnej. Oby w końcu przymroziło.. Prawdziwej ZIMY życzymy i wspaniałego wędkowania w całym Nowym Roku Koleżanki i Koledzy po kiju !!! https://mormyszka.com
  45. 5 points
    U mnie rok 2020 to będzie wielka niewiadoma. Nie planuje nic. Na pewno chciałbym być nad wodą minimum tyle ile w tym roku. Zaliczę pewnie jakieś zawody towarzyskie naszej grupy. Udział w zlocie - marne szanse, ale są, z przewagą na marne. Powiększy się lada moment rodzina, może nawet jutro, to i czasu będzie mniej.
  46. 5 points
  47. 5 points
    Wczoraj przyjechały do mnie kijki od E-amura Program zakłada że będę otrzymywał takie paczuszki co jakiś czas i robił dla forum "recenzję" Dane techniczne itp - coś jak z tą tyczką MAP'a co na głównej wylądowało Umówiliśmy się tak z Panem Pawłem z Amura że w sumie dla mnie to frajda bo zobaczę więcej sprzętu i jakoś to porównam do tego co miałem/mam. Forum w kwestii sprzętowej się trochę ruszy, wszyscy będą wiedzieć co kupują a sklep ma gotowy opis na stronę i reklamę Także myślę że fajny układ wyszedł. Będzie jak będzie jak coś Taki "prezent" dla forum zrobiliśmy Na pierwszy rzut idą jak na zdjęciu Map Dual 9 ft Map Dual 10ft Map Parabolix Black Edition Bomb 10ft (już teraz mogę powiedzieć że jest bardziej spolegliwy i wolniejszy od posiadanego przeze mnie Feeder'a 10ft) Pozdrawiam
  48. 5 points
    Spokoju, radości i miłości w ten uroczysty czas. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 🎄 🎄 🎄.
  49. 5 points
    Dla Was i Waszych rodzin, Zdrowych i spokojnych świąt, oraz bogatego mikołaja.