Administrators Grendziu Posted February 28, 2017 Administrators Share Posted February 28, 2017 Jeśli chodzi o połów pstrągów to jestem totalnie zielony. Wybieramy się nad Brdę z @kleszcz i może @Zbyszek na dwudniowe łowienie na rzece, oraz imprezę z właścicielami marki PM Fishing. Ma nas być około 20-tu. Ale oprócz dobrej zabawy chcemy połowić. Kto podpowie jaki dobór sprzętu zabrać ze sobą. Planuję zabrać LRF do 14g, mały kręciołek. Na muchę łowić nie będziemy. Próbowałem łowić pstrągi na mini blaszki RoBo z łodzi na Czarnym, ale miałem kilka pustych uderzeń. Nie mam doświadczenia, czekam na podpowiedzi : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Michalak Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 siemka, to jest Gwda, a nie Brda, ale fakt nazwy dość podobne. Jeśli chcielibyście pojechać wczesniej to z Obornik jedzie również Wojtek Tuchołka, jeśli masz na myśli Zbyszka Łekoń...to chyba się znają, możecie się ustawić na jedno auto, Wojtek jedzie już w sobotę od rana, włąśnie dlatego, że chce połowić jeszcze w sobotę. Co do przynęt to najważniejsza jest whiskey lub piwo i podstawy gry w bilard, ;-), reszta schodzi na dalszy plan ;-) A tak poważnie, wszystko co do 7 cm o tej porze roku, woblerki, wahadełka ( małe ), obrotóeczki 1-2 a w skrajnych wypadkach nr 3, no i gumki. tak na prawdę ciężko wyczuć. Byliśmy w styczniu w 3 osoby na inne rzeczce i każdy nas łowił inaczej, jeden woblerki, drugi obrotki i ja tradycyjnie gumki...efekt, ten sam, 2 wyjęte 2 spady u każdego. jak nie brały tak nikomu, jak się ruszyłu około południa to w 40 minut po 4 ryby na kiju każdy z nas, a staliśmy łącznie na odcinku może 300 metrów. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...