Skocz do zawartości

Pierwsza bimbrownica


KaZuYa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem  ,że kilku kolegów z forum bawi się w te rzeczy i osobiście myślę czy by nie zacząć samemu  choć jestem zielony .Mam działkę a owoców sporo ? .... Mógłby ktoś dać wskazówki... Przejrzałem fora ,  bardzo dużo osób chwali "Aabratek" ...

Edytowane przez KaZuYa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
46 minut temu, KaZuYa napisał:

Wiem  ,że kilku kolegów z forum bawi się w te rzeczy i osobiście myślę czy by nie zacząć samemu  choć jestem zielony .Mam działkę a owoców sporo ? .... Mógłby ktoś dać wskazówki... Przejrzałem fora ,  bardzo dużo osób chwali "Aabratek" ...

Kup Gorzelnie nieczynną ?

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KaZuYa napisał:

  bardzo dużo osób chwali "Aabratek" ...

Na domowe wyroby nie szukaj nic lepszego. Do 2000 zł będziesz miał dobry sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Teraz już grzecznie zapytam, czy to jest legalne, jeśli np produkuje tylko na użytek własny i do degustacji dla siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Grendziu napisał:

Teraz już grzecznie zapytam, czy to jest legalne, jeśli np produkuje tylko na użytek własny i do degustacji dla siebie?

No niestety pomimo, że tradycję w kraju mamy wieloletnią ? to ciągle z prawem nie znalazła wspólnego zdania.
Jeśli się nie mylę, to oprócz produkcji piwa i wina, tudzież mieszania alkoholu legalnie nabytego w różne nalewki, to wytwarzanie napitków pędzonych nocą, grozi wezwaniem służb odpowiednich. A lepiej by nasi koledzy na ryby poszli, niż służbowo   p
rzeszukiwać piwnice.

 

@KaZuYa Niewiele Ci mogę pomóc, bo nie znam się na tym. Ale jest ryzyko, że nawet dobry sprzęt ale brak wprawy spowoduje, że wytworzony samogon będzie podlejszy niż denaturat. ?