Skocz do zawartości

Trolling na rzece


Grendziu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Jeden z kolegów wysyłając mi zdjęcia na FB z rzeki Warta podczas upałów zachęcił mnie do tego aby spróbować swoich sił na rzece w poszukiwaniu sumów.
Szczerze to jestem w tym zielony, raz w życiu trollowałem po Warcie i było więcej zaczepów niż brań. A propos, ponoć Warta się odradza i rośnie w siłę z dnia na dzień po tragedii, pojawia się sporo drobnicy, kolega wyciągnął bolenia itd. I to na tym właśnie odcinku jest sporo sumów, większość w przedziale 150cm. Ponoć niewidoczne dal echo, ale jak już się użyję kwoka to odrywają się od dna.

Ponoć za sumem najlepiej pływać w upały w samo południe, tak jak było, więc może doczekam się takich dni i poeksperymentuję. Jak ktoś widział gdzieś jakieś filmiki, atykuły na temat trolla w rzekach lub ma doświadczenie i mógłby opisać to byłbym wdzięczny, bo mam zamiar wypłynąć za rybą życia na mojej Warcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
15 minut temu, cygan786 napisał:

Jawnie czy anonimowo?

Zawsze jawnie, nie boję się hejtu i przeciwników, z każdej krytyki można wyciągnąć wnioski i odwrócić je przeciwko krytykom zamieniając w wymierne korzyści. Są one potrzebne, bo choćby dzięki temu wiemy, że ktoś nas widzi, czyta, zastanawia się czy być z nami czy przeciwko....

Dobra, starczy już tych moich mądrości :P Wracjąc do tematu,   co fachowcy mają nam do powiedzenia o trollu w rzekach, tym prawdziwym wędkarskim :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Czytam ten opis i kapcie mi spadły, że jeszcze go nie mam :grin-min:

Sorry Najgrubszy, ale tyle wazeliny co tu nasmarowali to szkoda gadać.

Kup coś sprawdzonego, a nie szukasz kolejnego wynalazku.

Wkleję opis, bo to szczyt marketingowego nawijania makaronu na uszy ?