Jump to content

Gadżety zabierane nad wodę

Grendziu
 Share

Recommended Posts

• Administrators

Moje zasiadki  na feedera trwają  przeważnie od około minimum 8h do kilku dni. W dzisiejszych czasach przebywanie nad wodą bez dostępu do sieci nie jest możliwe.

Idealny niezbędnik do telefonów, smartfonów czy innych tabletów to dodatkowy akumulator zewnętrzny. Power bank Xiaomi 16000 mAh wystarcza mi na jakieś pełne cztery doładowanie telefonu. Bez połączenia ze światem wirtualnym nawet na rybach nie wyobrażam już sobie dzisiaj życia.

Jaki jest Wasz gadżet nad wodą niekupiony w sklepie wędkarskim, bez którego nie wyobrażacie sobie wyprawy na ryby?

563687ba67f59_Xiaomi-16000-mAh-Power-Ban

Cytat

Poza jedzeniem, a raczej dużą ilością jedzenia i jakiegoś piwka do przepicia, o ile nie jestem kierowcą nic mi więcej nie potrzeba poza wędkarskich bajerów . Telefon mam niezniszczalny i trzyma spokojnie 4 do 5 dni :)

Hmmm... Myślę, że nad wodę jedzie się głównie w celu wyciszenia i relaksu, ja tam rzadko kiedy zabieram w ogóle telefon, nie mówiąc już w o power banku, chociaż zależy od charakteru pracy kto gdzie pracuje, jak dla mnie jeśli rybki stacjonarnie to nie może zabraknąć grilla :)

• Administrators

Ja akurat mam taką pracę, że muszę być na telefonie, więc nie ma szans aby być poza zasięgiem :)

• Administrators

Nóż to podstawa, oczywiście przy zasiadce dłużej zabieram grilla i kiełbaski, oraz jakiś fajny trunek :)

• 3 months later...
  • Administrators

Dodatkowy gadżet to skrzynka z butelkami, przyjeżdża pełna, wyjeżdża przeważnie pusta :)

• Like 1

Wolę kufel, a że na ryby nie zabieram takiego gadżetu piję z czego popadnie - butelka, puszka, kieliszek, szklanka, słoik itd .

Do tego jednak trzeba mieć kierowcę i tu jest problem :(

Dodatkowy gadżet to skrzynka z butelkami, przyjeżdża pełna, wyjeżdża przeważnie pusta

Przecież on pisał o pepsi a nie o piwie Daniel

Ty lepiej termę napraw bo Cię żona pogoni

Po co zabierać powerbank jak ma się auto?