Jump to content

Adolf
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

W zasadzie już oczami kupiłem jak patrzę na te zdjęcie - Tournament SLR Feeder rods - jednak cena mnie trochę przeraża...

rods.jpg.d388f0cd93f1350840add72f9396562a.jpg

Kolega Janek zwany @jazzriba napalił się na Browning Black Viper II mk13 są jakieś inne fajne opcje?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
9 minut temu, stan napisał:

Sugeruje przyjrzeć się ofercie Flagmana wtej materii... Podobno mają rewelacyjne dystansowe feedery.

Nie znam oferty, w ciemno nie kupię, ale postaram się im przyjrzeć na Rybomanii....:icon_arrow1:

Fajny jestem ten ostatni film ze Sporo, no i cena do w/w też jakaś taka normalna? z całym szacunkiem dla Matrixa, ale dołożyłbym na Daiwa i już?

Link to comment
Share on other sites

Gdzieś czytałem,że Mistrz Ukrainy w długości rzutu feederem,używał właśnie jakiegoś kija Flagmana.Albo podejdź do tematu bardziej patriotycznie i kup Jaxona...nie dość,że zaoszczedzisz duzo kasy,na swieta bedzie jak znalazl,to do tego jak rzucisz koszyczkiem,to razem z nim poleci Ci połowa wędki i wbije Ci się szczytówką w dno,dokładnie tam gdzie bedziesz łowił..Nie dość,że oznaczysz sobie łowisko to przy okazji zobaczysz jak jest gleboko tam gdzie łowisz.. :D:D:D Ta upatrzona Daiwa Ci tego nie da,dlatego lepiej ją sobie odpuść :D

Edited by stan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Mam czas do targów, Daiwa da, da? this is love:mauvaisepeche:reszta to pały. A na poważnie, mam turbo słabość do jednej marki i dobrze mi z tym?

Link to comment
Share on other sites

Zaproponowałbym Ci Sensas Clasic Big Fish ...ale boję się,że każesz mi ją odesłać z powrotem. :D Dlatego tego nie zrobię :D Właśnie przyjechała do mnie. Przejrzałem ją pobieżnie i wygląda tak solidnie i masywnie,że możną nią cegłami rzucać,nie tylko koszykami  :D Dzięki :D:icon_arrow1:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
5 godzin temu, Grendziu napisał:

W zasadzie już oczami kupiłem jak patrzę na te zdjęcie - Tournament SLR Feeder rods - jednak cena mnie trochę przeraża...

rods.jpg.d388f0cd93f1350840add72f9396562a.jpg

Kolega Janek zwany @jazzriba napalił się na Browning Black Viper II mk13 są jakieś inne fajne opcje?

Piękne....

Pięęęęękneee.... :):)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...