Skocz do zawartości

Ugotowani "dla Ryb" - nasze przepisy kulinarne


Grendziu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Nie chcę się oszukiwać, że w Wigilię nie jem ryb, bo je zjadam i to w ilości większej niż kiedykolwiek w roku. Ok, nie zjadam ryb złowionych przez siebie, mam nadzieję, że większości to jakoś jednak spasuję :)

Swoje walkę w kuchni opisałem tutaj: http://dlaryb.pl/forum/blogs/entry/31-%C5%9Bwi%C4%85teczny-st%C3%B3%C5%82-z-rybami/ 

Ciekawią mnie Wasze sposoby na ulubione danie z ryb i nie tylko, to w jaki sposób przyrządzacie świąteczny stół :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podzielam zdanie Andrzeja. Niestety w Święta jestem kierowcą, więc pozostaje sam śledź. Jest to moja absolutnie ulubiona ryba. Jadłem ją chyba w prawie każdej postaci. Nie jadłem szwedzkiego śledzia kiszonego tylko. Kumpel miał puszkę, ale tak zamulał z jej degustacją, że sprawa się rypła. Ponoć klepie niewąsko.

W Święta dla mnie na stole może być wyłącznie śledź. Smażony w cieście, z cebulą w oleju, w śmietanie, w sałatkach. Śledzik lepszy od szynki, ja wole.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Za śledziakiem jakoś nie przepadam właśnie, a mnie się to chyba święta pomyliły, bo w sobotę kiełbę własnej roboty robił :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Grendziu napisał:

Za śledziakiem jakoś nie przepadam właśnie, a mnie się to chyba święta pomyliły, bo w sobotę kiełbę własnej roboty robił :P

Dawaj przepis! Też muszę zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiełbasa własnej roboty to jest to parę lat robiłem teraz nie mam gdzie :( Ale barszcz biały z grzybami i kaszą a do tego kapuśniaki to podstawa Świąt bynajmniej jak dla mnie bo ryb nie jadam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
6 godzin temu, Dominik napisał:

Dawaj przepis! Też muszę zrobić :)