Administrators Grendziu Posted August 8, 2016 Administrators Share Posted August 8, 2016 Do teraz nie mogę przeżyć, że tak popsułem łódkę w której mogę nawet spać. Mimo, ze razem z osprzętem waży 200kg, nie udało mi się dobrze ani zwodować ani wciągnąć. Nie jestem też jakimś amatorem, który robi to pierwszy raz. Jadę po nową przyczepkę, ale i tak przydałaby mi się nauka. Bo najprawdopodobniej w większości przypadków będę wodował sam łódkę i po to robiłem instalację elektryczną w niej, aby w zasadzie nie wyciągać i nie rozłączać akumulatorów. No dobra jestem amatorem i niecierpliwcem, bo gdybym nie był w gorącej wodzie kompany to bym odczekał i coś wymyślił.... Znacie jakieś ekstra sposoby na slipowanie łodzi w ekstremalnych warunkach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cygan786 Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Przychodzą mi na myśl tylko trzy litery-HDS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Grendziu Posted August 8, 2016 Author Administrators Share Posted August 8, 2016 Przychodzą mi na myśl tylko trzy litery-HDS.Jadę po nową specjalną przyczepkę, jeśli wtedy nie dam rady sam wodować łódki będę bardzo mocno płakał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...